להזמנות התקשרו 074-7665640

סטים – אאוט, שילובים – אין

סטים - אאוט, שילובים - אין

כלי סניטציה ואביזרי מקלחת. תמיד אותה ההתלבטות – האם לרכוש סט תואם שבטח יימאס לנו ממנו די מהר, או ללקט אביזרים שאהבנו ומתאימים לקונספט העיצובי?

שוני פותרת לכם את הדילמה!

אנו מאפשרים לכם חופש עיצובי ואת מיטב האפשרויות לבנות ולעצב את חדר המקלחת בהתאם לצרכים ולהעדפות שלכם. אצלנו תוכלו למצוא את כל הדרוש לכם ולהתאים את הסניטציה והאביזרים המשלימים המושלמים עבורכם במקום אחד ומבלי שתצטרכו להסתובב בחנויות או בכלל לצאת מהבית….

בכל בית חדרי מקלחת שונים. למעשה, אם בביתכם יותר מחדר מקלחת אחד, סביר כי החדרים שונים זה מזה בשטחם, בצורתם ואף בהרגלי השימוש בהם. מכאן, שיש חשיבות רבה לתכנון והקפדה על הפרטים ועל האביזרים שיימצאו בכל חדר מקלחת, לנוחות שימוש מקסימלית לדיירי הבית.

אצלנו תוכלו להתאים הכל לצרכיכם – ממערכת ניקוז המים שעל הרצפה, דרך מושבי הבידה, האמבט והמקלחון ועד לברזים ולמתלי המגבות. צורות, מידות, טקסטורות, חומרים וגוונים, הכל תוכלו להתאים להעדפותיכם.

למשל אם אתם אוהבים סגנון עיצוב מעוגל, תוכלו להתאים אמבט מעוגל לראש מקלחת, זרוע ואביזרי תלייה מעוגלים, או לחילופין אם חפצה נפשכם בסטייל מרובע יותר, תוכלו לבחור באמבט בעל קווים ישרים לו תתאימו ראש מקלחת, זרוע ואף אביזרי תליה בקווים ישרים.

מעדיפים עיצוב לבן נקי ואחיד? אין בעיה! תוכלו בקלות למצוא כלי סניטציה ואביזרים לבנים המדברים באותה השפה העיצובית. אוהבים משחקים של שחור ולבן, טקסטורות וצורות שונות? בוודאי תשמחו לגלות שגם זה אפשרי!

מזמינים אתכם לשוטט בקטלוג המוצרים ולהתחיל להתאים את נבחרת כלי הסניטציה והאביזרים המשלימים אשר ירכיבו את חדר האמבטיה המושלם עבורכם.

מאמרים נוספים