להזמנות התקשרו 074-7665640

תפרגנו לחדר הרחצה שלכם פתח ניקוז מעוצב

תפרגנו לחדר הרחצה שלכם פתח ניקוז מעוצב

היום, יותר מתמיד, אנו משקיעים רבות בעיצוב חדר הרחצה, ממש כמו כל חדר אחר בבית. בחדר הרחצה כל בני הבית נמצאים בכל יום, מתארגנים ליום החדש בבוקר ומורידים מעצמם את היום שעבר בערב…

אז השקעתם כל כך בעיצוב חדר הרחצה- בריצוף, בקרמיקה, שיש, באמבט מאובזר, במגבות יוקרתיות, בברזים ובאווירה מפנקת… רק דבר אחד חשוב לא זכה ליחס ונשאר קטן, מוזנח וחסר אסתטיקה…

כן כן, אנו מדברים על פתח הניקוז! איך ייתכן שהחור הקטן והשימושי הזה הוא אחד הדברים הכי פחות אסתטיים שיש לנו בבית?

ישבנו וחשבנו מה יכול לשדרג את פתח הניקוז, והנה אנו מציעים לכם פתרון – פסי ניקוז חכמים, מעוצבים וקלים להתקנה על ידי בעלי המקצוע!

פסי הניקוז של שוני מעוצבים במספר דגמים. תוכלו למצוא את פס הניקוז בצורות וגדלים שונים, המתאימים לכל חדר רחצה, חדר שירותים או מרפסת.

איכותם ופעולתם של פסי הניקוז לא נופלים מיופיים. הם עשויים מנירוסטה איכותית ביותר וכוללים תעלת ניקוז וחסמי מים כנדרש בתקן. לא עוד פתח ניקוז קטן, אלא פסי ניקוז אסתטיים ורחבים המנקזים קצב זרימה גבוה במיוחד.

עבור בעלי המקצוע, פסי הניקוז קלים להתקנה באופן מיוחד – אחד מיתרונותיהם הבולטים טמון במתאם הסיליקון המותקן בהם, פטנט ייחודי מבית שוני, המאפשר את ההתקנה קלה במיוחד ע”י כל רצף או אינסטלטור.

בניגוד לפתח הניקוז הסטנדרטי, פסי הניקוז של שוני משתלבים בריצוף באופן טבעי. בין הדגמים תמצאו פס ניקוז נסתר, המכיל תושבת נירוסטה, עליה תוכלו להניח את אריחי הריצוף שבחרתם, לשימור מראה אחיד ואסתטי לרצפה.

נשמח לייעץ בהרחבה בנושא, לפרטים נוספים – צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם

מאמרים נוספים