להזמנות התקשרו 074-7665640

קטלוג

כיור אמבט מונח

מתלבטים איזה כיור לרכוש לאמבטיה? שוני מציגה מבחר כיורי אמבטיה מונחים בעיצוב אלגנטי ומחומרי גלם איכותיים.

כיור אמבט

כיור אמבט

כיור אמבט

כיור אמבט

כיור אמבט

כיור אמבט

כיור אמבט

כיור אמבט

כיור אמבט הרמוני

כיור אמבט הרמוני

351.00 1,006.00 

מהו כיור אמבטיה מונח?

כיור מונח כשמו כן הוא, כיור אותו מניחים על גבי המשטח הנבחר בחדרי האמבטיה שלכם. כיור מונח קטן או גדול, מאפשר לכם ליהנות מיתרונות רבים ומגוונים אשר לא תמצאו ביתר הכיורים הנמכרים ברשתות השיווק. כיורים מונחים נמכרים בטווח מחירים נרחב, מהנמוך לגבוה ונכון לשקול מה היקף ההצעה והתקציב אותו אתם מייעדים לכיור הנבחר ולזכור כי לעיתים משתלם להשקיע הן תקציב והן מחשבה בבחירה הנכונה.

יתרונותיהם הבולטים של כיורים מונחים

נתחיל דווקא מהיתרון העיצובי, כיורים מונחים לאמבטיה הם כיורים אלגנטיים ובהחלט ניתן לקבוע כי הם כיורים מרשימים המעידים על יוקרה וזו הסיבה הלכה למעשה שבתי אירוח בוחרים בהם.

ניתן להתאים את הכיור לדרישותיכם ולצרכיכם ובין היתר אתם יכולים לבחור כיור משלל הצבעים המוצעים לכם, בצורות שונות ומשתנות וכמובן בעיצוב הרצוי והנבחר על ידכם.

שימו לב כי במעמד הרכישה אתם רוכשים כיור אשר מתאים למשטח עליו הוא מונח, דהיינו מיוצר מאותו חומר הגלם – דעו כי כיור מונח על משטח לרבות כיור מונח על שיש, מאפשר לכם ליהנות מתחזוקה קלה ונוחה אך חשוב מעבר לכל ספק לוודא כי הדגמים השונים (לרבות גרניט ו/או זכוכית) משתלבים היטב עם המשטח עליו הוא מונח אחרת עלולות להתגלות בעיות כאלו ואחרות.

ההתקנה כמו גם החלפת הכיור היא משימה פשוטה וקלה באופן משמעותי ואיך לא נציג יתרון משמעותי נוסף והוא המחיר הנוח בו נמכרים כיורים מונחים מעוצבים.

נקודות שחשוב לקחת בחשבון ברכישת כיורים מונחים לאמבטיה

חשוב לשים לב כי כיור אמבטיה מונח מתאים בעיקרו לחדרי ההורים (למאסטר) ו/או לחדרי אורחים והוא פחות מתאים לחדרי רחצה בהם משתמשים הילדים ובעיקר אם הם עדיין קטנים – כיורים אלו אומנם מגיעים בגדלים בעיצובים ובצבעים שונים ומגוונים אך הם יחסית גבוהים לילדים ועל כן השימוש לילד אינו נוח.