להזמנות התקשרו 074-7665640

הכירו את סוגי הברזים למטבח הקיימים בשוק

הכירו את סוגי הברזים למטבח הקיימים בשוק

מים הם אולי הנוזל הנצרך ביותר בעידן הנוכחי ובעידנים הקודמים. אז נכון, ישנם לא מעט משקאות מוגזים ומתוקים שאנשים צורכים במהלך חייהם, אך למים אין תחליף וככל הנראה גם לא יהיו לו תחליפים. הפתרונות לצריכת מים יומיומית הן רבים ומגוונים החל מהמכשירים הבייתים אותם מניחים על השיש במטבח ועד המכשירים התעשייתיים שמשמשים מסעדות, חדרי אוכל קייטרינג ועוד. כדי לאפשר לכם להכיר את סך הפתרונות המוסדיים / תעשייתיים, סרקנו את הרשימה המקיפה של ברזי המים הנפוצים במטבחים השונים והגשנו לכם אותם במילים פשוטות ונוחות לקריאה והבנה.

רשימת הברזים לעסקים

עסקים צרכים להחזיק מים בשותף על מנת להשקות את הלקוחות שמגיעים לבילוי בבית העסק שלכם. אז נכון, אתם יכולים להזמין אספקת בקבוקים בשגרה אך כדי לחסוך את הלוגיסטיקה הזו וכדי לא להגיע חלילה לרגע בו יש לכם חוסרים בבית העסק שלכם, כדאי שתתקינו ברזים ייעודיים ובין היתר ברז בירה, דלפק מזיגת מים קרים (דלפק מוסדי), קולר מים, מערכות בירה מקצועיות, מערכת מים, סודה ובירה, דיספנסר חלב ועוד. לכל אחד מהברזים הללו ייעוד שונה אשר עתיד לייעל את תפקודו של בית העסק.

הברזים לרבות ברז סודה, בירה ובכלל מגיעים במגוון נרחב של עיצובים ודגמים כך שכל בעל עסק יכול להתאים עבורו את הברז היעיל ביותר. ישנם ברזים למטבח אשר משלבים הן את הסודה / הבירה והמים ומאידך, ישנם ברזים אשר מאפשרים שימוש יחיד של סודה של בירה ו/או של מים בנפרד.

איזה ברז לרכוש נשלף או לאו דווקא

לאחר שהבנתם כי אתם מבקשים לעצמכם ברז למטבח, בין אם זהו ברז מים, בירה, סודה ועוד, אתם צרכים לשאול מהו הברז המועדף עליכם, ברז נשלף או ברז לא נשלף. ההבדל העיקרי בסוגי הברזים הללו הוא העובדה שהסוג האחד מאפשר לשלוף את הברז ממקומו ואילו השני הוא קבוע ולא ניתן להזיזו. ברז נשלף מאפשר נוחות עבודה מסוימת ונקודתית והקבוע הרגל עבודה אחר. הבחירה בברז היא שלכם בלבד ובהתאמה לאופי וסגנון העבודה הנדרש לכם. לעיתים מטבחים גדולים יצריכו ברז מים נשלף על מנת להגיע לאזורים פחות נגישים ופעמים אחרות ברז קבוע יהיה יעיל יותר.

מערכת מים לבית

כיצד לבצע את הבחירה

במעמד הרכישה ולאחר שהבחנתם בסוגי הברזים להם אתם זקוקים, יש לבחון כל ברז לרבות תתי הסוגים של כל אחד מהברזים הנמכרים ולוודא כי אתם מבצעים את הרכישה האולטימטיבית ביותר עבורכם. לעיתים שילוב של ברז אחד, המכיל מזיגה של מספר סוגי שתייה לרבות סודה ובירה, ישתלם יותר מרכישה של ברזים נפרדים ועל כן חשוב לבחון את כלל האופציות הקיימות ומתוכן לבחור את האופציה המשתלמת ביותר עבורכם ועבור הפעילות העסקית שלכם – במקביל התייעצו עם המומחים בתחום.

מאמרים נוספים